Garancia és reklamáció

Bár a panaszok aránya elhanyagolható, jó tudni, hogy nálunk ugyanazok a garanciafeltételek érvényesülnek, mint az üzletben. Érdekünk, hogy minden reklamációt a lehető leggyorsabban rendezzünk, így nem kell aggódni a szükségesnél hosszabb várakozási idő miatt (általában minden pár napon belül megoldódik).

A jótállás a termék fogyasztó általi átvételének napján kezdődik. Az árukra 24 hónap jótállás vonatkozik, ugyanúgy mint az üzletben . Az eladó felelős minden olyan termékhibáért, amely az áru vevő általi átvételekor vagy a jótállási időszak alatt jelentkezik. Nem vonatkozik a gondatlan kezelésből vagy mechanikai sérülésekből eredő hibákra. Reklamációt  postai úton vagy személyesen tehet.

Postai szállítás

Abban az esetben, ha a megvásárolt árut reklamációként küldi postai úton vagy más szállítási szolgáltatáson keresztül, a küldeményt a következő címre küldje:

SOFT COTTON s.r.o.
Frýdecká 770/291
719 00 Ostrava, Csehország

A küldeménynek tartalmaznia kell:

  • A számla másolatát
  • Kitöltött reklamációs  űrlapot, melyet - itt tölthet le.

Az áru visszaküldése esetén, azonnal értesítjük, és e-mailt küldünk a reklamáció beérkezéséről. Munkatársaink a gyártóval együttműködve minden reklamációt kezelnek.

Továbbá kérjük a kísérőlevélben adja meg, hogyan kell eljárnunk a reklamáció elfogadása esetén, árucserére vagy visszatérítésre van szüksége. 

Visszatérítés esetén kérjük adja meg  bankszámlaszámát, amelyre az összeget átutalhatjuk. 

Ne felejtse el a teljes elérhetőséget, beleértve a e-mail címét és telefonszámát is megadni, a reklamáció kezelésének  pontos és folyamatos tájékoztatása miatt.

A reklamált termék hozzánk történő szállításának költségeit reklamáció esetén megtérítjük. Nem szükséges a terméket egy meghatározott alkalmazottnak címezni. Minden reklamációt késedelem nélkül kezelünk, és tájékoztatjuk az ügyfelet annak előrehaladásáról. A  reklamációs  űrlapot az ügyfélnek a reklamáció beérkezésétől számított 3 napon belül e-mailben megküldjük.

Az árut semmilyen körülmények között ne küldje utánvéttel. Nem fogadunk el ilyen szállítást.

A reklamációs osztály elérhetősége: +36 306 787 076

Több mint 50.000 termék raktárkészleten

Több mint 50.000 termék raktárkészleten

Expressz 48 órán belüli kiszállítás

Expressz 48 órán belüli kiszállítás

14 napos áru visszavétel lehetősége

14 napos áru visszavétel lehetősége

A nemzetközileg elismert tanusítványokkal rendelkezö kimagasló minőségű termékek

A nemzetközileg elismert tanusítványokkal rendelkezö kimagasló minőségű termékek

Recycled Claim Standard