Garancia és reklamáció

Bár a panaszok aránya elhanyagolható, jó tudni, hogy nálunk ugyanazok a garanciafeltételek érvényesülnek, mint az üzletben. Érdekünk, hogy minden reklamációt a lehető leggyorsabban rendezzünk, így nem kell aggódni a szükségesnél hosszabb várakozási idő miatt (általában minden pár napon belül megoldódik).

A jótállás a termék fogyasztó általi átvételének napján kezdődik. Az árukra 24 hónap jótállás vonatkozik, ugyanúgy mint az üzletben . Az eladó felelős minden olyan termékhibáért, amely az áru vevő általi átvételekor vagy a jótállási időszak alatt jelentkezik. Nem vonatkozik a gondatlan kezelésből vagy mechanikai sérülésekből eredő hibákra. Reklamációt  postai úton vagy személyesen tehet.

Postai szállítás

Abban az esetben, ha a megvásárolt árut reklamációként küldi postai úton vagy más szállítási szolgáltatáson keresztül, a küldeményt a következő címre küldje:

SOFT COTTON s.r.o.
Frýdecká 770/291
719 00 Ostrava, Csehország

A küldeménynek tartalmaznia kell:

  • A számla másolatát
  • Kitöltött reklamációs  űrlapot, melyet - itt tölthet le.

Az áru visszaküldése esetén, azonnal értesítjük, és e-mailt küldünk a reklamáció beérkezéséről. Munkatársaink a gyártóval együttműködve minden reklamációt kezelnek.

Továbbá kérjük a kísérőlevélben adja meg, hogyan kell eljárnunk a reklamáció elfogadása esetén, árucserére vagy visszatérítésre van szüksége. 

Visszatérítés esetén kérjük adja meg  bankszámlaszámát, amelyre az összeget átutalhatjuk. 

Ne felejtse el a teljes elérhetőséget, beleértve a e-mail címét és telefonszámát is megadni, a reklamáció kezelésének  pontos és folyamatos tájékoztatása miatt.

A reklamált termék hozzánk történő szállításának költségeit reklamáció esetén megtérítjük. Nem szükséges a terméket egy meghatározott alkalmazottnak címezni. Minden reklamációt késedelem nélkül kezelünk, és tájékoztatjuk az ügyfelet annak előrehaladásáról. A  reklamációs  űrlapot az ügyfélnek a reklamáció beérkezésétől számított 3 napon belül e-mailben megküldjük.

Az árut semmilyen körülmények között ne küldje utánvéttel. Nem fogadunk el ilyen szállítást.

A reklamációs osztály elérhetősége: +36 306 787 076

Recycled Claim Standard